۴ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

در مورد زبان انگلیسی

کتاب مقدس زبان آموزان در ایران ، احتمالا هر علاقه مندی به زبان یکی دو بار سر تیر 504 رفته است ؛ معمولا ناکام.

زبان انگلیسی خواندن برای من یک آیین بود ، حتما برای خیلی های دیگه هم بوده است . اوایل تابستان ها راه را ادامه میدادم و بعد از شکستن شاخ کنکور ، میتوانستیم در تمام سال به فراگیری زبان انگلیسی بپردازیم . قبل از کنکور یادم هستم که معروفترین موسسه ، کانون زبان بود. باید در صف طویلی نوبت میگرفتیم ، پدر و مادر ها معمولا نوبت را جفت و جور می کردند ، آن کلاسها را هم من رفتم . کتابهای کانون زبان تالیفی بودند و من زیاد باهاشون ارتباط برقرار نکردم ، البته ماجرا مال حدود 20 ساله قبله .

ادامه مطلب...
۲۹ فروردين ۹۹ ، ۰۱:۰۰ ۰ نظر
محمد بهشتی زواره

موزر

بعد از ماجرای همه گیر شدن کرونا ، آرایشگاه رفتن جزء فعالیت های ممنوعه شد ، من نرفتم آرایشگاه و وسط های عید بود که تصمیم گرفتم یک ماشین اصلاح موزر بگیرم و خودم موهام رو بزنم .

تلاش مذبوحانه ای بود ، میخواستم از دیجی کالا ، خرید کنم و فشار خرید روی سیستم دیجی کالا چنان تاثیر گذار بود که سفارش جدید قبول نمیکرد. خلاصه بعد از چندین بار تلاش بالاخره موفق شدم موزر رو سفارش بدم و موهام رو از ته بزنم . تجربه جالبی بود و بعد از صحبت کردن با یکی از آشناها متوجه شدم که افرادی هستند که همیشه اینکار رو انجام میدهند(فارغ از مسئله کرونا) و خلاصه با آرایشگاه خداحافظی کردند ؛ عمدتا به دلایل بهداشتی .

ادامه مطلب...
۱۷ فروردين ۹۹ ، ۰۰:۳۷ ۰ نظر
محمد بهشتی زواره

معرفی کتاب مشت خدا ، نوشته فردریک فورسایت

مشت خدا با نام انگلیسی The Fist Of God ، یکی  دیگر از کتابهای فردریک فورسایت ، نویسنده رمانهای جاسوسی  است ، ماجرای کتاب مشت خدا به عملیات طوفان صحرا بر علیه صدام حسین در جنگ اول خلیج فارس برمی گردد.

ادامه مطلب...
۰۵ فروردين ۹۹ ، ۱۰:۵۰ ۰ نظر
محمد بهشتی زواره

گوشی

این روزها که در قرنطینه خانگی به سر میبرم ، در خانه پیش می آید که صدای تلویزیون یا صداهای دیگر هم باشند ، چون در خانه زیاد میمانیم . یکی از راه حل های من برای کتاب خواندن در این شرایط استفاده از گوشی های محافظ صدا است.

ادامه مطلب...
۰۴ فروردين ۹۹ ، ۱۰:۱۷ ۰ نظر
محمد بهشتی زواره