۳ مطلب در آبان ۱۴۰۰ ثبت شده است

معرفی سریال مدیر شب The night manager

مدیر شب

رمان های جان لوکاره کتاب های مقدس ژانر جاسوسی هستتند. برای اقتباس هاس سینمایی بقیه نویسندگان این ژانر چندان زوری در بازو نداشتند و یادگارهای خوب از رمان های آنها کم ساخته شده است. اما از روی رمان های جان لوکاره بسیار اقتباس صورت گرفته و اکثرا موفق بوده اند. معروف ترین هایش هم جاسوسی که از سردسیر آمد ( که من کتابش را معرفی کردم ) و کتاب پیله ور ، خیاط ، سرباز ، جاسوس است .

ادامه مطلب...
۱۱ آبان ۰۰ ، ۱۰:۰۰ ۰ نظر
محمد بهشتی زواره

10 رمز ارز پیشنهادی فوربس

قبلا در مطلبی ، 10 کریپتو ارزشمند برای سرمایه گذاری در سال 2021 را بررسی کردم ، این فهرست ، ارزهای دیجیتالی است که فوربس پیشنهاد کرده است . مشترک بودن برخی ارزهای دیجیتال در این فهرست ها می تواند به انتخاب برای سرمایه گذاری های احتمالی کمک کند .

ادامه مطلب...
۰۹ آبان ۰۰ ، ۰۹:۴۱ ۰ نظر
محمد بهشتی زواره

چهار سوال مهم در مورد سرمایه گذاری روی رمز ارزها

آیا می خواهید ارزهای دیجیتال را به سبد سرمایه گذاری خود اضافه کنید ؟

این چهار سوال مهم است که باید از خودتان بپرسید.

در مورد سرمایه گذاری در رمز ارزها باید یک نکته مهم را بدانید ، اینکه سوار یک رولر کوستر هستید؛ قیمتها با سرعت ، گاهی در یک دقیقه تغییر می کنند ، حتی با یک توئیت ایلان ماسک. برخی از مردم خوش شانس هستند ولی قسمت عمده ای از آنان زیان میکنند. ( این را یک نویسنده اینستاگرامی ارزهای دیجیتال نوشته است ؛ investdiva@) . اگر از آن دسته سرمایه گذارانی هستید که به سرمایه گذاری آهسته و رشد پیوسته اعتقاد دارید ، برای دوران بازنشستگی خودتان ؛ ممکن است ریسک های کوتاه مدت رمز ارزها ارزش پذیرفتن را در مقابل رشد بلندمدتشان داشته باشد ، در صورتی که شما را از بقیه سرمایه گذاری های پایه باز ندارد.

ادامه مطلب...
۰۵ آبان ۰۰ ، ۱۹:۰۵ ۰ نظر
محمد بهشتی زواره